Loading

Doç.Dr.

Dursun AKSU

Eğitim Fakültesi

Temel Eğitim Bölümü

İletişim

aksu@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 54 54

1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Aksu, D. - Problems Encountered in Distance Initial Literacy Teaching During the Pandemic Period (Covid-19). - Journal of Human and Social Sciences - Vol.6 - pp.261 - ISSN : 2667-4343 - DOI : 10.53048/johass.1363318 - 2023
2 Aksu, D., Çalışır, M., Selim Sellüm, F. - Reflective Practices of Pre-Service Teachers: Self-reflections on Micro Teaching. - Journal of Social Sciences And Education - Vol.6 - pp.254 - ISSN : 2651-3935 - DOI : 10.53047/josse.1362951 - 2023
3 Aksu, D. - Elementary School Pre-service Teachers’ Perceptions of Quality in Higher Education - Journal of Family Counseling and Education - Vol.8 - pp.100 - ISSN : 2548-1290 - DOI : 10.32568/jfce.1362072 - 2023
4 Tanış, F., Çakmak, A., Aksu, D. - Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks - HAYEF: Journal of Education - Vol.20 - pp.288 - DOI : 10.5152/hayef.2023.23004 - 2023
5 Aksu, D., Öztürk, E. - Çocuk Oyunlarının İlk Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılma Durumlarının Belirlenmesi - Hayef:journal of education (Online) - pp.48 - DOI : 10.26650/hayef.2019.18007 - tur - paper - 2019 - TRDizin
6 Aksu, D., Ayvaz, A. - İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin El Tercihleri Oturuş ve Defter Pozisyonu ile Kalem Tutuşlarının Belirlenmesi - Sakarya University Journal of Education - pp.26 - DOI : 10.19126/suje.394672 - tur - paper - 2018 - TRDizin
7 Özden, B., Aksu, D., Sakiz, G., Şi̇mşek, Ö. - Fen ve teknoloji dersinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına ve dersin işlenişine yönelik tutuma etkisi - Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi - pp.257 - ISSN : 1304-4990 - tur - paper - 2014 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Aksu, D. ve Sellüm, F. S. - Tüm okul yaklaşımıyla okuma performansının artırılması: Hong Kong örneği - Journal of Human Sciences - Vol.16 - pp.270 - DOI : doi:10.14687/jhs.v16i1.5644 - 2019
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 AKSU DURSUN, TANIŞ FAHRİ, ÇAKMAK ABDULLAH - HONG KONG VE TÜRKİYE DERS KİTAPLARI İNCELEME KRİTERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI - 2023
2 Doğan Cerenay, AKSU DURSUN - İNGİLTERE ANA DİL ÖĞRETİM PROGRAMI VE TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN KARŞILAŞTIRILMASI - 2023
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Dr. Dursun AKSU Arş. Gör. Fatih Selim SELLÜM - Tüm Okul Yaklaşımıyla Okuma Performansının Artırılması: Hong Kong Örneği - 2018
2 AKSU DURSUN, AKSU SEMİHA - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yükseköğretimde Kaliteye İlişkin Metaforik Algıları - 2018
3 AKSU DURSUN, SELLÜM FATİH SELİM - Tüm Okul Yaklaşımıyla Okuma Performansının Artırılması: Hong Kong Örneği - 2018
4 AKSU DURSUN - Öğrenme-Öğretme Sürecinde Ev Ödevi: Hong Kong Örneği - 2018
5 AKSU DURSUN - Kalem Tutuş Aparatının İlkokul Öğrencilerinin Kalem Tutuşlarına Etkisi - 2018
6 AKSU DURSUN - Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğrencilerin Türkçe Dersi İçin Hazırlanan 3 Boyutlu Görsellere İlişkin Görüşleri - 2017
7 AKSU DURSUN - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINDA KALİTENİN ARTIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ - 2017
8 AKSU DURSUN - İlkokullardaki sınıf kitaplıklarının oluşturulması ve kullanımına yönelik öğretmen görüşleri - 2017
9 AKSU DURSUN - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması I Dersinde Kalitenin Artırılmasına İlişkin Görüşleri - 2017
10 AKSU DURSUN,HAYAL MEHMET AKİF - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ 2015 İLK OKUMA VE YAZMAÖĞRETİMİ SÜRECİNDEKİ DEĞİŞİKLİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ - 2016
11 BAYRAKÇI MUSTAFA,AKSU DURSUN,AKSU SEMİHA - SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE ALGILARI - 2016
12 AKSU DURSUN,AYVAZ ASENA - İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİMİ SÜRECİNDE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OTURUŞ DEFTERPOZİSYONU KALEM TUTUŞ VE EL TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ - 2016
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ÖZDEN BÜLENT,AKSU DURSUN,KILIÇ REMZİ - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması I Dersine Yönelik Beklentileri ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyleri - 2011
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ÖZTÜRK ERGÜN,AKSU DURSUN - İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN ÇOCUK OYUNLARI VE KULLANILMA DURUMLARININ BELİRLENMESİ - 2015
2 SAKIZ GÖNÜL,ÖZDEN BÜLENT,AKSU DURSUN - Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisi - 2014
3 ÖZDEN BÜLENT,AKSU DURSUN,KILIÇ REMZİ - Sınıf Öğretmenlerinin 8 Yıllık Kesintisiz Zorunlu eğitim ve 12 Yıllık Zorunlu Eğitime İlişkin Görüşleri ve Zorunlu Eğitime Yönelik Önerileri - 2012
4 ÖZDEN BÜLENT,AKSU DURSUN,KILIÇ REMZİ,PALAVAN ÖZCAN - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Demokratik Değerler ve Anne Baba Tutumları ile Karar Stratejileri Arasındaki İlişki - 2009
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 AKSU DURSUN - ETKİNLİKLERLE İLKOKULDA DİNLEME EĞİTİMİ - Vizetek Yayıncılık - 2023
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 AKSU DURSUN, AŞICI MURAT - Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar - Duvar Yayınları - pp.345 - 2023
2 ÜNLÜ İSHAK, AKSU DURSUN - Eğitimde Güncel Araştırmalar-II - Özgür Yayınları - pp.159 - 2023
3 AKSU DURSUN, YEL SELMA - Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II - Duvar Yayınları - pp.103 - 2022
4 AKSU DURSUN - İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi - Vizetek Yayıncılık - pp.127 - 2021
5 AKSU DURSUN - Azərbaycan və Türkiyə Universitetlərinin Əməkdaşlıq İstiqamətləri: Mövcud Vəziyyət və Perspektivlər - AZƏRBAYCAN DÖVLƏT İQTİSAD UNİVERSİTETİ (UNEC) Yayınları - pp.186 - 2019
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 AKSU DURSUN, DOGAN TEMUR ÖZLEM, AKSU SEMİHA, AKTAŞ SİBEL - İlköğretim Türkçe 5 Ders Kitabı - GİZEM YAYINCILIK - 2013
2 AKSU DURSUN, DOGAN TEMUR ÖZLEM, AKSU SEMİHA, AKTAŞ SİBEL - İlköğretim Türkçe 1 Ders Kitabı - GİZEM YAYINCILIK - 2013
3 GÜNEŞ FİRDEVS,AKYOL HAYATİ,AKSU DURSUN,YILDIRIM KAMİL,Şahinel Melek Gül,Temur Turan,Bayındır Bahar,Karasu Mehmet,Aygül Özden Fadime - İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu - Milli Eğitim Basımevi - 2005
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 AKSU DURSUN - İlk Okuma ve Yazma Öğretimi - Lisans Yayıncılık - pp.291 - 2017
2 AKSU DURSUN - Eğitim Yapıları ve Yönetimleri Açısından Çeşitli Ülkelere Bir Bakış - Pegem Akademi - pp.347 - 2009
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Gönül Sakız (Yürütücü), Bülent Özden (Araştırmacı), Dursun Aksu (Araştırmacı) - Öğretmenlik Uygulamalarında Akıllı Tahta Kullanımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına, Öğrenci Başarısı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi: Fen ve Teknoloji Dersi Örneği - Vol.28220 TL - DOI : Tamamlandı - EGT-I-300409-0134 - 2011
2.15-TÜBİTAK 2209-A, 2209-B, 2242 PROJELERİNDE DANIŞMAN OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 Dursun Aksu (Danışman), Hilal Karateke (Yürütücü), Mevanur Semiz (Araştırmacı), Dilara Özgün (Araştımacı) - Sınıf Öğretmeni Adaylarına Drama Temelli Hikâye Anlatıcılığı Atölyesinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine Etkisi - Vol.6000 TL - DOI : Devam Ediyor - 1919B012221778 - 2023
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Milli Eğitim Dergisi - 2022
2 EDUCATION AND SCIENCE - 2020
9.12-ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 HAYEF: Journal of Education - 2024
2 HAYEF: Journal of Education - 2023
9.13-DİĞER ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 Journal of Pedagogical Sociology and Psychology - 2024
2 Journal of Pedagogical Sociology and Psychology - 2024
3 Journal of Pedagogical Sociology and Psychology - 2023
4 Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2023
5 Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi (SÖAD) - 2023
6 21. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi - 2023
7 20. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi - 2022
8 Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2022
9 Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2022
10 Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2021
11 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2021
12 19. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi - 2021
13 18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi - 2020
14 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2020
15 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2020
16 Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2020
17 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2020
18 International Journal of Field Education - 2020
19 Sakarya University Journal of Education - 2020
20 Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi - 2019
21 17. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Bildiri Kitabı - 2019
22 16. Türk Dünyası Sosyal bilimler Kongresi Bildiri Kitabı - 2018
23 15. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Tebliğler Kitabı - 2017
10.3-ALANINDA YURTİÇİ KAMU KURUM VE KURULUŞLARINDAN ALINAN BİLİM/SANAT/TASARIM ÖDÜLÜ :
1 Takdir Belgesi - 2004
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 SNF 605 Türkçe Öğretiminde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
2 SNF 606 Okumanın Nörolojik Temelleri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
3 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2024
4 SNF 904 Uzmanlık Alanı Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
5 İLK 811 Uzmanlık Alanı Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
6 SNF 904 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
7 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
8 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2024
9 SNF 605 Türkçe Öğretiminde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
10 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
11 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2023
12 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
13 SNF 904 Uzmanlık Alanı Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
14 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
15 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2022
16 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2022
17 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2022
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
2 SNE 205 İlkokuma ve Yazma Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
3 SNE 008 Kapsayıcı Dil Öğretimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
4 SNE 405 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
5 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
6 SNE 005 İlkokul Ders Kitapları İncelemesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
7 SNE 202 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
8 SNE 206 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2024
9 SNE 404 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
10 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
11 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2023
12 SNE 202 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
13 SNE 005 İlkokul Ders Kitapları İncelemesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
14 SNE 206 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2023
15 SNE 404 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
16 SNE 205 İlkokuma ve Yazma Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
17 SNE 008 Kapsayıcı Dil Öğretimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
18 SNE 405 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
19 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
20 EBB 016 Mikro Öğretim - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
21 SNE 005 İlkokul Ders Kitapları İncelemesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
22 SNE 202 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
23 SNE 206 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2022
24 SNE 404 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
25 SAU 755 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
26 SAU 755 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2022
27 EBB 016 Mikro Öğretim - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
28 SNE 205 İlkokuma ve Yazma Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
29 SNE 202 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
30 SNE 405 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
31 SNE 008 Kapsayıcı Dil Öğretimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
32 İlk Okuma ve Yazma Öğretimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2019
33 Okuma ve Beyin - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
34 Eğitime Giriş - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
35 Girişimcilik ve Proje Yönetimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
36 Topluma Hizmet Uygulamaları - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
37 Öğretmenlik Uygulaması - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
38 Eğitimde Araştırma Yöntemleri - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
39 Türkçe Öğretimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2019
40 Okuma ve Beyin - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
41 Girişimcilik ve Proje Yönetimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
42 İlkokul Ders Kitapları İncelemesi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
43 Okul Deneyimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
44 Öğretmenlik Uygulaması - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
45 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
46 TÜRKÇE ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
47 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
17.2-DEKAN YARDIMCILIĞI /MÜDÜR YARDIMCILIĞI :
1 Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdür Yardımcısı - 2023
17.5-ANABİLİM DALI BAŞKANLIĞI :
1 Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Başkanı - 2024
2 Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Başkanı - 2023
3 Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Başkanı - 2022
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Drama Temelli Hikâye Anlatıcılığı Atölyesinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine Etkisi
Öğretmenlik uygulamalarında akıllı tahta kullanımının öğretmen adaylarının tutumlarına öğrenci başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesi Fen ve Teknoloji dersi örneği Proje No EGT I 300409 0134
MAKALELER
Elementary School Pre-service Teachers’ Perceptions of Quality in Higher Education
Problems Encountered in Distance Initial Literacy Teaching During the Pandemic Period (Covid-19)
Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks
Reflective Practices of Pre-Service Teachers: Self-reflections on Micro Teaching
İlkokullardaki Sınıf Kütüphanelerinin Oluşturulması ve Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Çocuk Oyunlarının İlk Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılma Durumlarının Belirlenmesi
Tüm okul yaklaşımıyla okuma performansının artırılması: Hong Kong örneği
Kalem Tutuş Aparatının İlkokul Öğrencilerinin Kalem Tutuşlarına Etkisi
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin El Tercihleri Oturuş ve Defter Pozisyonu ile Kalem Tutuşlarının Belirlenmesi
Öğrenme-Öğretme Sürecinde Ev Ödevi: Hong Kong Örneği
Sınıf Öğretmenlerine Göre İlkokul Birinci Sınıf Uyum ve Hazırlık Çalışmalarının Öğrencilerin Becerilerine Etkisi
Sınıf Öğretmenlerinin 12 Yıllık 4 4 4 Zorunlu Eğitime İlişkin Görüşleri
Fen ve Teknoloji Dersinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına ve dersin işlenişine yönelik tutuma etkisi
KİTAPLAR
Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar
Eğitimde Güncel Araştırmalar-II
ETKİNLİKLERLE İLKOKULDA DİNLEME EĞİTİMİ
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II
İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
Azərbaycan və Türkiyə Universitetlərinin Əməkdaşlıq İstiqamətləri: Mövcud Vəziyyət və Perspektivlər
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
İlkokuma Yazma Öğretimi
İlköğretim Türkçe 5 Ders Kitabı
Eğitim Yapıları ve Yönetimleri Açısından Çeşitli Ülkelere Bir Bakış
İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu
BİLDİRİLER
HONG KONG VE TÜRKİYE DERS KİTAPLARI İNCELEME KRİTERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
İNGİLTERE ANA DİL ÖĞRETİM PROGRAMI VE TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN KARŞILAŞTIRILMASI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yükseköğretimde Kaliteye İlişkin Metaforik Algıları
Tüm Okul Yaklaşımıyla Okuma Performansının Artırılması: Hong Kong Örneği
Öğrenme-Öğretme Sürecinde Ev Ödevi: Hong Kong Örneği
Kalem Tutuş Aparatının İlkokul Öğrencilerinin Kalem Tutuşlarına Etkisi
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğrencilerin Türkçe Dersi İçin Hazırlanan 3 Boyutlu Görsellere İlişkin Görüşleri
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINDA KALİTENİN ARTIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
İlkokullardaki sınıf kitaplıklarının oluşturulması ve kullanımına yönelik öğretmen görüşleri
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması I Dersinde Kalitenin Artırılmasına İlişkin Görüşleri
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ 2015 İLK OKUMA VE YAZMAÖĞRETİMİ SÜRECİNDEKİ DEĞİŞİKLİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE ALGILARI
İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİMİ SÜRECİNDE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OTURUŞ DEFTERPOZİSYONU KALEM TUTUŞ VE EL TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN ÇOCUK OYUNLARI VE KULLANILMA DURUMLARININ BELİRLENMESİ
Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisi
Sınıf Öğretmenlerinin 8 Yıllık Kesintisiz Zorunlu eğitim ve 12 Yıllık Zorunlu Eğitime İlişkin Görüşleri ve Zorunlu Eğitime Yönelik Önerileri
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması I Dersine Yönelik Beklentileri ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyleri
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Demokratik Değerler ve Anne Baba Tutumları ile Karar Stratejileri Arasındaki İlişki
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
17. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Bildiri Kitabı
16. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Bildiriler Kitabı
16. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Özet Kitabı
15. Türk Dünyası Sosyal bilimler Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı
15. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Tebliğler Kitabı
ÖDÜL
Teşekkür Belgesi
Takdir Belgesi
UZMANLIK ALANLARI
İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi