Loading

Doç.Dr.

Dursun AKSU

Eğitim Fakültesi

Temel Eğitim Bölümü

İletişim

aksu@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 54 54

1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Aksu, D. - Problems Encountered in Distance Initial Literacy Teaching During the Pandemic Period (Covid-19). - Journal of Human and Social Sciences - Vol.6 - pp.261 - ISSN : 2667-4343 - DOI : 10.53048/johass.1363318 - 2023
2 Aksu, D., Çalışır, M., Selim Sellüm, F. - Reflective Practices of Pre-Service Teachers: Self-reflections on Micro Teaching. - Journal of Social Sciences And Education - Vol.6 - pp.254 - ISSN : 2651-3935 - DOI : 10.53047/josse.1362951 - 2023
3 Aksu, D. - Elementary School Pre-service Teachers’ Perceptions of Quality in Higher Education - Journal of Family Counseling and Education - Vol.8 - pp.100 - ISSN : 2548-1290 - DOI : 10.32568/jfce.1362072 - 2023
4 Tanış, F., Çakmak, A., Aksu, D. - Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks - HAYEF: Journal of Education - Vol.20 - pp.288 - DOI : 10.5152/hayef.2023.23004 - 2023
5 Aksu, D., Öztürk, E. - Çocuk Oyunlarının İlk Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılma Durumlarının Belirlenmesi - Hayef:journal of education (Online) - pp.48 - DOI : 10.26650/hayef.2019.18007 - tur - paper - 2019 - TRDizin
6 Aksu, D., Ayvaz, A. - İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin El Tercihleri Oturuş ve Defter Pozisyonu ile Kalem Tutuşlarının Belirlenmesi - Sakarya University Journal of Education - pp.26 - DOI : 10.19126/suje.394672 - tur - paper - 2018 - TRDizin
7 Özden, B., Aksu, D., Sakiz, G., Şi̇mşek, Ö. - Fen ve teknoloji dersinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına ve dersin işlenişine yönelik tutuma etkisi - Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi - pp.257 - ISSN : 1304-4990 - tur - paper - 2014 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Aksu, D. ve Sellüm, F. S. - Tüm okul yaklaşımıyla okuma performansının artırılması: Hong Kong örneği - Journal of Human Sciences - Vol.16 - pp.270 - DOI : doi:10.14687/jhs.v16i1.5644 - 2019