Loading

Doç.Dr.

Dursun AKSU

Eğitim Fakültesi

Temel Eğitim Bölümü

İletişim

aksu@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 54 54

1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Aksu, D. - Problems Encountered in Distance Initial Literacy Teaching During the Pandemic Period (Covid-19). - Journal of Human and Social Sciences - Vol.6 - pp.261 - ISSN : 2667-4343 - DOI : 10.53048/johass.1363318 - 2023
2 Aksu, D., Çalışır, M., Selim Sellüm, F. - Reflective Practices of Pre-Service Teachers: Self-reflections on Micro Teaching. - Journal of Social Sciences And Education - Vol.6 - pp.254 - ISSN : 2651-3935 - DOI : 10.53047/josse.1362951 - 2023
3 Aksu, D. - Elementary School Pre-service Teachers’ Perceptions of Quality in Higher Education - Journal of Family Counseling and Education - Vol.8 - pp.100 - ISSN : 2548-1290 - DOI : 10.32568/jfce.1362072 - 2023
4 Tanış, F., Çakmak, A., Aksu, D. - Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks - HAYEF: Journal of Education - Vol.20 - pp.288 - DOI : 10.5152/hayef.2023.23004 - 2023
5 Aksu, D., Öztürk, E. - Çocuk Oyunlarının İlk Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılma Durumlarının Belirlenmesi - Hayef:journal of education (Online) - pp.48 - DOI : 10.26650/hayef.2019.18007 - tur - paper - 2019 - TRDizin
6 Aksu, D., Ayvaz, A. - İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin El Tercihleri Oturuş ve Defter Pozisyonu ile Kalem Tutuşlarının Belirlenmesi - Sakarya University Journal of Education - pp.26 - DOI : 10.19126/suje.394672 - tur - paper - 2018 - TRDizin
7 Özden, B., Aksu, D., Sakiz, G., Şi̇mşek, Ö. - Fen ve teknoloji dersinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına ve dersin işlenişine yönelik tutuma etkisi - Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi - pp.257 - ISSN : 1304-4990 - tur - paper - 2014 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Dursun Aksu - Kalem Tutuş Aparatının İlkokul Öğrencilerinin Kalem Tutuşlarına Etkisi - Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD) - Vol.5 - pp.16 - ISSN : 2149-4932 - DOI : DOI: 10.30855/gjes.2019.05.01.002 - 2019
2 Aksu, D. ve Sellüm, F. S. - Tüm okul yaklaşımıyla okuma performansının artırılması: Hong Kong örneği - Journal of Human Sciences - Vol.16 - pp.270 - ISSN : 2458-9489 - DOI : doi:10.14687/jhs.v16i1.5644 - 2019
3 Dursun Aksu - Öğrenme-Öğretme Sürecinde Ev Ödevi: Hong Kong Örneği - Journal of Multidisciplinary Studies in Education - Vol.2 - pp.66 - ISSN : 2645-9205 - 2018
4 Bülent Özden Remzi Kılıç Dursun Aksu - Sınıf Öğretmenlerinin 12 Yıllık (4+4+4) Zorunlu Eğitime İlişkin Uygulama Öncesi Ve Bir Yıl Sonrası Görüşleri - Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.7 - pp.181 - ISSN : 1308-738X - DOI : https://doi.org/10.12780/UUSBD450 - 2014
5 Remzi Kılıç Dursun Aksu Bülent Özden - Sınıf Öğretmenlerine Göre İlkokul Birinci Sınıf Uyum ve Hazırlık Çalışmalarının Öğrencilerin Becerilerine Etkisi - International Journal of Human Sciences - Vol.11 - pp.1104 - ISSN : 1303-5134 - DOI : doi: 10.14687/ijhs.v11i2.3067 - 2014
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 AKSU DURSUN, TANIŞ FAHRİ, ÇAKMAK ABDULLAH - HONG KONG VE TÜRKİYE DERS KİTAPLARI İNCELEME KRİTERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI - 2023
2 Doğan Cerenay, AKSU DURSUN - İNGİLTERE ANA DİL ÖĞRETİM PROGRAMI VE TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN KARŞILAŞTIRILMASI - 2023
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Dr. Dursun AKSU Arş. Gör. Fatih Selim SELLÜM - Tüm Okul Yaklaşımıyla Okuma Performansının Artırılması: Hong Kong Örneği - 2018
2 AKSU DURSUN, AKSU SEMİHA - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yükseköğretimde Kaliteye İlişkin Metaforik Algıları - 2018
3 AKSU DURSUN, SELLÜM FATİH SELİM - Tüm Okul Yaklaşımıyla Okuma Performansının Artırılması: Hong Kong Örneği - 2018
4 AKSU DURSUN - Öğrenme-Öğretme Sürecinde Ev Ödevi: Hong Kong Örneği - 2018
5 AKSU DURSUN - Kalem Tutuş Aparatının İlkokul Öğrencilerinin Kalem Tutuşlarına Etkisi - 2018
6 AKSU DURSUN - Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğrencilerin Türkçe Dersi İçin Hazırlanan 3 Boyutlu Görsellere İlişkin Görüşleri - 2017
7 AKSU DURSUN - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINDA KALİTENİN ARTIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ - 2017
8 AKSU DURSUN - İlkokullardaki sınıf kitaplıklarının oluşturulması ve kullanımına yönelik öğretmen görüşleri - 2017
9 AKSU DURSUN - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması I Dersinde Kalitenin Artırılmasına İlişkin Görüşleri - 2017
10 AKSU DURSUN,HAYAL MEHMET AKİF - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ 2015 İLK OKUMA VE YAZMAÖĞRETİMİ SÜRECİNDEKİ DEĞİŞİKLİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ - 2016
11 BAYRAKÇI MUSTAFA,AKSU DURSUN,AKSU SEMİHA - SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE ALGILARI - 2016
12 AKSU DURSUN,AYVAZ ASENA - İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİMİ SÜRECİNDE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OTURUŞ DEFTERPOZİSYONU KALEM TUTUŞ VE EL TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ - 2016
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ÖZDEN BÜLENT,AKSU DURSUN,KILIÇ REMZİ - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması I Dersine Yönelik Beklentileri ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyleri - 2011
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ÖZTÜRK ERGÜN,AKSU DURSUN - İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN ÇOCUK OYUNLARI VE KULLANILMA DURUMLARININ BELİRLENMESİ - 2015
2 SAKIZ GÖNÜL,ÖZDEN BÜLENT,AKSU DURSUN - Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisi - 2014
3 ÖZDEN BÜLENT,AKSU DURSUN,KILIÇ REMZİ - Sınıf Öğretmenlerinin 8 Yıllık Kesintisiz Zorunlu eğitim ve 12 Yıllık Zorunlu Eğitime İlişkin Görüşleri ve Zorunlu Eğitime Yönelik Önerileri - 2012
4 ÖZDEN BÜLENT,AKSU DURSUN,KILIÇ REMZİ,PALAVAN ÖZCAN - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Demokratik Değerler ve Anne Baba Tutumları ile Karar Stratejileri Arasındaki İlişki - 2009
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 AKSU DURSUN - ETKİNLİKLERLE İLKOKULDA DİNLEME EĞİTİMİ - Vizetek Yayıncılık - 2023
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 AKSU DURSUN, AŞICI MURAT - Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar - Duvar Yayınları - pp.345 - 2023
2 ÜNLÜ İSHAK, AKSU DURSUN - Eğitimde Güncel Araştırmalar-II - Özgür Yayınları - pp.159 - 2023
3 AKSU DURSUN, YEL SELMA - Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II - Duvar Yayınları - pp.103 - 2022
4 AKSU DURSUN - İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi - Vizetek Yayıncılık - pp.127 - 2021
5 AKSU DURSUN - Azərbaycan və Türkiyə Universitetlərinin Əməkdaşlıq İstiqamətləri: Mövcud Vəziyyət və Perspektivlər - AZƏRBAYCAN DÖVLƏT İQTİSAD UNİVERSİTETİ (UNEC) Yayınları - pp.186 - 2019
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 AKSU DURSUN, DOGAN TEMUR ÖZLEM, AKSU SEMİHA, AKTAŞ SİBEL - İlköğretim Türkçe 5 Ders Kitabı - GİZEM YAYINCILIK - 2013
2 AKSU DURSUN, DOGAN TEMUR ÖZLEM, AKSU SEMİHA, AKTAŞ SİBEL - İlköğretim Türkçe 1 Ders Kitabı - GİZEM YAYINCILIK - 2013
3 Firdevs Güneş Hayati Akyol Dursun Aksu Kamil Yıldırım Melek Gül Şahinel Turan Temur Bahar Bayındır Mehmet Karasu Fadime Aygül Özden - İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu - Milli Eğitim Basımevi - 2005
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 AKSU DURSUN - İlk Okuma ve Yazma Öğretimi - Lisans Yayıncılık - pp.291 - 2017
2 AKSU DURSUN - Eğitim Yapıları ve Yönetimleri Açısından Çeşitli Ülkelere Bir Bakış - Pegem Akademi - pp.347 - 2009
2.3 A-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Prof. Dr. Serdarhan Musa Taşkaya, Doç. Dr. Süleyman Demir, Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Özdemir, Dr. Öğr. Üyesi Ali Kırksekiz, Arş. Gör. Fatih Selim Sellüm, Arş. Gör. Musa Çalışır. - Her Çocuk Şiir Yazabilir: İlkokul Öğrencilerine Yönelik Dijital Şiir Yazma Asistanı - Vol.1.641.912 TL - DOI : Devam Ediyor - 793415 - 2025
2.3 B-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Prof. Dr. Mustafa Bektaş – Sakarya Üniversitesi (Proje yürütücüsü) Prof. Dr. Cemil Öz – Sakarya Üniversitesi (Danışman) Prof. Dr. Mehmet Barış Horzum – Sakarya Üniversitesi (Danışman) Prof. Dr. Hakan Dündar – Kırıkkale Üniversitesi (Araştırmacı) Doç. Dr. Dursun Aksu – Sakarya Üniversitesi (Araştırmacı) Doç. Dr. Gülden Kaya Uyanık – Sakarya Üniversitesi (Araştırmacı) Dr. Öğr. Üyesi Ali Kırksekiz – Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (Araştırmacı) Dr. Öğr. Üyesi Barış Çukurbaşı – Manisa Celal Bayar Üniversitesi (Araştırmacı) Arş. Gör. Fatih Selim Sellüm – Sakarya Üniversitesi (Araştırmacı) Arş. Gör. Musa Çalışır – Sakarya Üniversitesi (Araştırmacı) - Sanal Gerçeklik Mikro-Öğretim Platformu (SAGEMÖP) Geliştirme: Hayat Bilgisi Öğretimi Dersi Örneği - Vol.1.570.850 - DOI : Devam Ediyor - 125K146 - 2025
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Gönül Sakız (Yürütücü), Bülent Özden (Araştırmacı), Dursun Aksu (Araştırmacı) - Öğretmenlik Uygulamalarında Akıllı Tahta Kullanımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına, Öğrenci Başarısı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi: Fen ve Teknoloji Dersi Örneği - Vol.28220 TL - DOI : Tamamlandı - EGT-I-300409-0134 - 2011
2.15-TÜBİTAK 2209-A, 2209-B, 2242 PROJELERİNDE DANIŞMAN OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 Dursun Aksu (Danışman) Enes İnce (Yürütücü) Hazal Kırcı (Araştırmacı) Nisanur Şahin (Araştırmacı) Mehmet Kibar (Araştırmacı) - Hikaye Küpleri Kullanılarak Gerçekleştirilen Hikaye Yazma Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Yazma ve Düşünme Becerilerinin Gelişimine Etkisi - Vol.9000 - DOI : Devam Ediyor - 1919B012427826 - 2025
2 Dursun Aksu (Danışman) Elif Özyıldırım (Yürütücü) Nimet Türkadı (Araştırmacı) İrem Gümüş (Araştırmacı) Firdevs Güngör (Araştırmacı) - Şiir Yazma Atölyelerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Şiir Yazma Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik Algılarına Etkisi - Vol.9000 - DOI : Devam Ediyor - 1919B012424191 - 2025
3 Dursun Aksu (Danışman), Hilal Karateke (Yürütücü), Mevanur Semiz (Araştırmacı), Dilara Özgün (Araştımacı) - Sınıf Öğretmeni Adaylarına Drama Temelli Hikâye Anlatıcılığı Atölyesinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine Etkisi - Vol.6000 TL - DOI : Tamamlandı - 1919B012221778 - 2023
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Milli Eğitim Dergisi - 2022
2 EDUCATION AND SCIENCE - 2020
9.12-ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Journal of Family Counseling and Education - 2024
2 HAYEF: Journal of Education - 2024
3 HAYEF: Journal of Education - 2023
4 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2021
5 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2020
6 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2020
7 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2020
8 International Journal of Field Education - 2020
9 Sakarya University Journal of Education - 2020
10 Kastamonu Eğitim Dergisi - 2019
11 Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi - 2019
9.13-DİĞER ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi - 2024
2 Journal of Multidisciplinary Studies in Education - 2024
3 Journal of Pedagogical Sociology and Psychology - 2024
4 Journal of Pedagogical Sociology and Psychology - 2023
5 Journal of Pedagogical Sociology and Psychology - 2023
6 Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi (SÖAD) - 2023
7 21. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi - 2023
8 Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2023
9 Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2022
10 Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2022
11 20. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi - 2022
12 19. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi - 2021
13 Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2021
14 Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2020
15 18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi - 2020
16 17. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Bildiri Kitabı - 2019
17 16. Türk Dünyası Sosyal bilimler Kongresi Bildiri Kitabı - 2018
18 15. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Tebliğler Kitabı - 2017
10.3-ALANINDA YURTİÇİ KAMU KURUM VE KURULUŞLARINDAN ALINAN BİLİM/SANAT/TASARIM ÖDÜLÜ :
1 Takdir Belgesi - 2004
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Hikâye küplerinin ilkokul öğrencilerinin hikâye yazma becerisine etkisi - Fahri Tanış - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim - 2024
2 İlkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama düzeyleri ve okuma hızlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi - Abdullah Çakmak - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim - 2024
3 Yabancı uyruklu ilkokul öğrencilerinin Türkçe anlama/anlatma becerilerinin incelenmesi - Musa Çalışır - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim - 2023
4 Sınıf öğretmenlerinin düşünme stilleri ile sınıf yönetim stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi - İshak Ünlü - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim - 2020
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 SNF 605 TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
2 SNF 904 Uzmanlık Alanı Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2025
3 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2025
4 SNF 606 Okumanın Nörolojik Temelleri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
5 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2025
6 SNF 904 Uzmanlık Alanı Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2025
7 İLK 811 Uzmanlık Alanı Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2025
8 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
9 SNF 605 Türkçe Öğretiminde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
10 SNF 606 Okumanın Nörolojik Temelleri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
11 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2024
12 SNF 904 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
13 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
14 SNF 904 Uzmanlık Alanı Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
15 İLK 811 Uzmanlık Alanı Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
16 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2024
17 SNF 605 Türkçe Öğretiminde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
18 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
19 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2023
20 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
21 SNF 904 Uzmanlık Alanı Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
22 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
23 SNF 502 İlkokulda Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2022
24 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2022
25 İLK 811 Uzmanlık Alan Dersi - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2022
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2025
2 SNE 005 İlkokul Ders Kitapları İncelemesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2025
3 SNE 202 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
4 SNE 206 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2025
5 SNE 404 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2025
6 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2025
7 SNE 205 İlkokuma ve Yazma Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
8 SNE 008 Kapsayıcı Dil Öğretimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2025
9 SNE 405 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2025
10 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
11 SNE 205 İlkokuma ve Yazma Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
12 SNE 008 Kapsayıcı Dil Öğretimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
13 SNE 405 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
14 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
15 SNE 005 İlkokul Ders Kitapları İncelemesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
16 SNE 202 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
17 SNE 206 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2024
18 SNE 404 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
19 SNE 205 İlkokuma ve Yazma Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
20 SNE 008 Kapsayıcı Dil Öğretimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
21 SNE 405 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
22 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
23 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
24 EBB 030 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2023
25 SNE 202 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
26 SNE 005 İlkokul Ders Kitapları İncelemesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
27 SNE 206 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2023
28 SNE 404 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
29 EBB 016 Mikro Öğretim - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
30 SNE 005 İlkokul Ders Kitapları İncelemesi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
31 SNE 202 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
32 SNE 206 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2022
33 SNE 404 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
34 SAU 755 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
35 SAU 755 Okuma ve Beyin - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2022
36 EBB 016 Mikro Öğretim - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
37 SNE 205 İlkokuma ve Yazma Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
38 SNE 202 Türkçe Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
39 SNE 405 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
40 SNE 008 Kapsayıcı Dil Öğretimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
41 İlk Okuma ve Yazma Öğretimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2019
42 Okuma ve Beyin - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
43 Eğitime Giriş - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
44 Girişimcilik ve Proje Yönetimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
45 Topluma Hizmet Uygulamaları - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
46 Öğretmenlik Uygulaması - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
47 Eğitimde Araştırma Yöntemleri - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
48 Türkçe Öğretimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2019
49 Okuma ve Beyin - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
50 Girişimcilik ve Proje Yönetimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
51 İlkokul Ders Kitapları İncelemesi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
52 Okul Deneyimi - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2019
53 Öğretmenlik Uygulaması - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
54 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
55 TÜRKÇE ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
56 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
17.2-DEKAN YARDIMCILIĞI /MÜDÜR YARDIMCILIĞI :
1 Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcılığı - 2025
2 Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcılığı - 2024
3 Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdür Yardımcısı - 2023
17.5-ANABİLİM DALI BAŞKANLIĞI :
1 Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Başkanı - 2024
2 Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Başkanı - 2023
3 Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Başkanı - 2022
BİLDİRİLER
HONG KONG VE TÜRKİYE DERS KİTAPLARI İNCELEME KRİTERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
İNGİLTERE ANA DİL ÖĞRETİM PROGRAMI VE TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN KARŞILAŞTIRILMASI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yükseköğretimde Kaliteye İlişkin Metaforik Algıları
Tüm Okul Yaklaşımıyla Okuma Performansının Artırılması: Hong Kong Örneği
Öğrenme-Öğretme Sürecinde Ev Ödevi: Hong Kong Örneği
Kalem Tutuş Aparatının İlkokul Öğrencilerinin Kalem Tutuşlarına Etkisi
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğrencilerin Türkçe Dersi İçin Hazırlanan 3 Boyutlu Görsellere İlişkin Görüşleri
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINDA KALİTENİN ARTIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
İlkokullardaki sınıf kitaplıklarının oluşturulması ve kullanımına yönelik öğretmen görüşleri
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması I Dersinde Kalitenin Artırılmasına İlişkin Görüşleri
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ 2015 İLK OKUMA VE YAZMAÖĞRETİMİ SÜRECİNDEKİ DEĞİŞİKLİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE ALGILARI
İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİMİ SÜRECİNDE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OTURUŞ DEFTERPOZİSYONU KALEM TUTUŞ VE EL TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN ÇOCUK OYUNLARI VE KULLANILMA DURUMLARININ BELİRLENMESİ
Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisi
Sınıf Öğretmenlerinin 8 Yıllık Kesintisiz Zorunlu eğitim ve 12 Yıllık Zorunlu Eğitime İlişkin Görüşleri ve Zorunlu Eğitime Yönelik Önerileri
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması I Dersine Yönelik Beklentileri ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyleri
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Demokratik Değerler ve Anne Baba Tutumları ile Karar Stratejileri Arasındaki İlişki
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Drama Temelli Hikâye Anlatıcılığı Atölyesinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine Etkisi
Öğretmenlik uygulamalarında akıllı tahta kullanımının öğretmen adaylarının tutumlarına öğrenci başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesi Fen ve Teknoloji dersi örneği Proje No EGT I 300409 0134
MAKALELER
Elementary School Pre-service Teachers’ Perceptions of Quality in Higher Education
Problems Encountered in Distance Initial Literacy Teaching During the Pandemic Period (Covid-19)
Readability Levels of Texts in Primary School Turkish Textbooks
Reflective Practices of Pre-Service Teachers: Self-reflections on Micro Teaching
İlkokullardaki Sınıf Kütüphanelerinin Oluşturulması ve Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Çocuk Oyunlarının İlk Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılma Durumlarının Belirlenmesi
Tüm okul yaklaşımıyla okuma performansının artırılması: Hong Kong örneği
Kalem Tutuş Aparatının İlkokul Öğrencilerinin Kalem Tutuşlarına Etkisi
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin El Tercihleri Oturuş ve Defter Pozisyonu ile Kalem Tutuşlarının Belirlenmesi
Öğrenme-Öğretme Sürecinde Ev Ödevi: Hong Kong Örneği
Sınıf Öğretmenlerine Göre İlkokul Birinci Sınıf Uyum ve Hazırlık Çalışmalarının Öğrencilerin Becerilerine Etkisi
Sınıf Öğretmenlerinin 12 Yıllık 4 4 4 Zorunlu Eğitime İlişkin Görüşleri
Fen ve Teknoloji Dersinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına ve dersin işlenişine yönelik tutuma etkisi
KİTAPLAR
Eğitim Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar
Eğitimde Güncel Araştırmalar-II
ETKİNLİKLERLE İLKOKULDA DİNLEME EĞİTİMİ
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II
İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
Azərbaycan və Türkiyə Universitetlərinin Əməkdaşlıq İstiqamətləri: Mövcud Vəziyyət və Perspektivlər
İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
İlkokuma Yazma Öğretimi
İlköğretim Türkçe 5 Ders Kitabı
İlköğretim Türkçe 5 Ders Kitabı
İlköğretim Türkçe 1 Ders Kitabı
Eğitim Yapıları ve Yönetimleri Açısından Çeşitli Ülkelere Bir Bakış
İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
17. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Bildiri Kitabı
16. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Bildiriler Kitabı
16. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Özet Kitabı
15. Türk Dünyası Sosyal bilimler Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı
15. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi Tebliğler Kitabı
ÖDÜL
Teşekkür Belgesi
Takdir Belgesi
UZMANLIK ALANLARI
İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi